17.7.09

Δύο λόγοι που συμπαθώ την Scarlett Johansson

  • Πρώτον έχει κυταρίττιδα και δεν ντρέπεται να την εμφανίσει. Αλήθεια λέω! Αυτή η σκηνή στο Vicky, Christina Barcelona που τρέχει στα λιβάδια με gross plan στην κυταρίττιδα είναι απελευθερωτική για όλες τις γυναίκες που σέβονται τον εαυτό τους και δεν του λένε ψέμματα, ότι και καλά εγώ ακόμα και στα τριάντα φεύγα δεν έχω κυταρίττιδα! Τι λες κυρά μου! Σε ποιον τα πουλάς αυτά; Ενώ η νεαρά (απέχει πολύ από τα 30) Scarlett όχι μόνο δεν το κρύβει ότι έχει, την δείχνει κιόλας! Πάμε παρακάτω, αλλά να θυμάσαι ότι αυτός είναι ο βασικός λόγος που τη συμπαθώ, γιατί σαν ηθοποιός δεν μου λέει και πολλά...
  • Ο δεύτερος λόγος είναι ότι η κυρία τραγουδάει. Ναι, ναι και πάει τώρα και για το δεύτερο άλμπουμ... Αφού ξεπεράσαμε το πρώτο σοκ του "Anywhere I Lay My Head" (2008), στο οποίο συμπεριλαμβάνονταν δύο τραγούδια που έγραψε ο David Bowie και τέσσερα τραγούδια o κύριος Waits, το φθινόπωρο επιστρέφει με το "Break up" στο οποίο συνεργάζεται με τον Pete Yorn (βλ. Strange Condition). Η ίδια έχει δηλώσει για το "Break up": "The idea of two people vocalizing their relationship through duets...I always thought of it as just a small project between friends. It perfectly captured where I was in my life at the time"...
  • Αν θες να ακούσεις το relator πάτα εδώ
  • εμένα πάντως να πω την μαύρη αλήθεια μου άρεσε αυτό που άκουσα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: