21.7.09

I am a sucker for Eros

  • Είναι περίεργη η σχέση μου με τον συγκεκριμένο. Είναι μπουρτζόβλαχος και ένρινος, αλλά εγώ τον αγάπω! Έχω τρελό έρωτα για τον Eros. Από τα 15 μου. Δεκαεπτά ολόκληρα χρόνια! Από τότε που η Στέλλα, η κοπέλα που μου έκανε ιδιαίτερα στα μαθηματικά (στουρνάρι παιδί μου) μου είχε φέρει στο σπίτι την κασέτα (λέω κασέτα, από αυτές που τώρα είναι σε μουσείο... jesus) με το Tutte Storie. Ποιό μάθημα... Θύμαμαι να έχουμε περάσει τη μία ώρα του μαθήματος ακούγοντας ξανά και ξανά την κασέτα... Α ρε μάνα, ιδίαιτερα στον Eros πλήρωνες την Στέλλα να μου κάνει, όχι τριγωνομετρία! Και μετά ήρθε ο έρωτας, σαν τούβλο! Αυτός, ο εφηβικός, που κάθεσαι ξάγρυπνος μέχρι το άγριο χάραμα ακούγοντας ξανά και ξανά και ξανά τα κομμάτια του και σκέφτεσαι "Να τον γνώριζα από κοντά". Και σε παίρνει ο ύπνος λίγο πριν ξημερώσει με αυτήν την εικόνα στο μυαλό. Ε, μετά μεγάλωσα, αλλά τον Eros δεν τον ξε-αγάπησα. Μέχρι και στην Πάτρα πήγα για να τον δω πριν από τρία χρόνια και έσυρα και μία κακομοίρα συνάδελφο μέχρι εκεί γιατί δεν ήθελα να πάω μόνη μου. Ο καθένας με τις αμαρτίες του παιδί μου, τι να λέμε τώρα... Και πριν από μία εβδομάδα μου ξαναφούντωσε ο έρως. Ok, μπορεί το Ali e Radici, το τελευταίο του άλμπουμ, να μην έχει κομματάρες του τύπου Piu Bella Cosa ή L'ombra del gigante ή ακόμα και το Fuoco Nel Fuoco έχει όμως το Parla con Me κι εμένα αυτό μου φτάνει...
  • p.s. 1 συνειδητοποιώ ξαναδιαβάζοντας το post ότι αναφέρομαι στα τραγούδια του Eros Ramazzotti ως "κομματάρες". Τα έχω τα θεματάκια μου τελικά...
  • p.s. 2 και είμαι σίγουρη ότι και την επόμενη φορά που θα τον δω live θα χτυπιέμαι, θα χορεύω και θα τραγουδάω λες και είμαι σε συναυλία των Subways...
  • p.s. 3 Την επόμενη φορά θα του κάνω και συνέντευξη να μου φύγει... νισάφι πια!
  • O Sakis της Ιταλίας! (ζητώ συγγνώμη σε όσους έβρισα κατά το παρελθόν τον Σάκη).

Δεν υπάρχουν σχόλια: