24.7.09

Κλαίω

  • Είναι κάτι mail που με κάνουν αφενώς να κλαίω από τα γέλια, αφετέρουν να θέλω sony & de (νέα σύμπραξη της γνωστής μάρκας) να κάνω ποστ. Γιατί πώς μπορείς να το αφήσει να πέσει κάτω και να μην πεις έστω το κάτιτις σου, όταν σκάει στο mailbox σου mail με subject: ΟΙ ZZTOP στην Αθήνα! ε? πώς;
  • Πάρτα τώρα: 24 Οκτωβρίου - σε τρεία μηνάκια από σήμερα - οι Billy Gibbons, Dusty Hill και Frank Beard θα βάλουν τα δερμάτινά τους, θα δέσουν τις κόκκινες μπαντάνες τους, θα καβαλήσουν τις μηχανές τους και θα τις παρκάρουν έξω από το γήπεδο του Tae Kwon Do. Μία συναυλία στο πλαίσιο της DOUBLE DOWN TOUR! ΥΕΑΗ!
  • Το σκέφτομαι να πάω. Αφού δεν θα καταφέρω να πάρω την τζούρα μου από αμερική, θα πάρω το μπουκάλι με το μπέρμπον από το σπίτι, θα φορέσω το στενό τζιν μου και τις καουμπόικες μπότες μου με το μαύρο μου το tshirt και θα πάω. Έτσι για να λέω στα παιδιά μου ότι είχα την τιμή να τους έχω δει live. Γερασμένους, αλλά live!

Δεν υπάρχουν σχόλια: