6.7.09

Μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού

Με ρώτησε ένας φίλος το Σάββατο που τον είδα πιο άλμπουμ που έχει βγει μέσα στην χρονιά θυμάμαι, ποιο μου άρεσε περισσότερο, ποιο ακούω πιο συχνά. Δύσκολη ερώτηση (όλα τα παραπάνω ήταν σε μία εννοείται!). Έχω ακούσει ότι έχει βγει ή τουλάχιστον τα περισσότερα και δεν έχω βρει παραπάνω από τρία τέσσερα που να πω "ναι ρε γαμώτο αλμπουμάρα"! Να το βάλω στο στερεοφωνηνικό και να το αφήσω εκεί κάνα μήνα να παίζει συνέχεια".
Μετράμε τώρα:
1) Yeah Yeah Yeahs - It's blitz. Και να φανταστείς ότι τα προηγούμενά τους δεν με είχαν πολυσυγκρινίσει... Με αυτό όμως έπαθα κακό. Ποιο κομμάτι να πρωτοδιαλέξω: Zero, Runaway, Heads will roll, Dull life? Όλα!
2) Xaxakes - Το valse των ελαφιών. Γνωστή φαν του Νάστα. Φυσικά και των δύο προηγούμενων άλμπουμ τους. Κι ας λένε ότι είναι πολύ δήθεν. Ο τύπος είναι όλα τα λεφτά! Και το άλμπουμ... δύσκολο, αλλά to the point of what Xaxakes are! Προσωπικό αγαπημένο; το "L'amour".... και το "Πονάν τα χείλη μου (Γεια)".
3) Bat for Lashes - Two Suns. Την είδα και live στο Primavera... Τι να λέμε τώρα... Θεά! Και το άλμπουμ, θαρρώ καλύτερο από το Fur and Gold.
4) Iggy Pop - Preliminaries. Η μεγαλύτερη έκπληξη! Παρατάει κιθάρες και δυνατό ήχο και φτιάνχει ένα άλμπουμ "μπουκιά και συγχώριο" που έλεγε και ο Μαμαλάκης. Ειδικά το "Le Feuilles Mortes"... δεν έχω λόγια...
5) το ξέρω ότι επαναλαμβάνομαι αλλά δεν μπορώ να μην συμπεριλάβω και το Swoon. Είναι λατρεμένη μπάντα οι Silversun Pickups και μετά το live τους στο Gagarin τους αγάπησα ακόμα περισσότερο.
Ορίστε λοιπόν Αντρέα, αυτά τα άλμπουμ αγαπώ περισσότερο αυτή τη στιγμή. Αυτά κέντρισαν το ενδιαφέρον μου από την πρώτη κιόλας ακρόαση. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: