2.7.09

coca cola soundwave 09...

  • Αν εξαιρέσεις τον χάλια ήχο (πολύ χάλια ήχο για την ακρίβεια) ήταν καλά! Ανεκτά! Έφτασα την ώρα που στην σκηνή ήταν οι Le Page. Δεν ξέρω γιατί αλλά αυτό το γκρουπάκι μου αρέσει πολύ. Καθαρά pop ήχος, χαρούμενος, γλυκός σαν καραμέλα, σχεδόν παιδικός! Δεν νομίζω βέβαια ότι τους πάνε οι μεγάλοι συναυλιακοί χώροι, θα ήθελα να τους έβλεπα χειμώνα σε κάποιο μικρό χώρο! Οι Primal Scream βγήκαν με μια κάποια καθυστέρηση. Όχι ότι με ενόχλησε αυτό. Αυτό που με εξόργησε όμως πραγματικά ήταν ο απαίσιος ήχος. Πραγματικά σε κάποια φάση νόμιζα ότι ή έχει λιώσει ο εγκέφαλός μου και τρέχει από τα αυτιά μου ή ότι απλώς ματώσαν τα αυτιά μου. Χάλια, χάλια, χάλια. Οι Flakes ποτέ δεν μου είπαν κάτι, ούτε το άλμπουμ τους, ούτε και το χθεσινό τους live. Οι Bloc Party από την άλλη ήταν απωθημένο από το φετινό Primavera. Δεν τους είχα δει, μάλλον γιατί έπαιζα αργά. Χθες ήταν καλοί, ίσως και κάτι παραπάνω από καλοί. Σίγουρα επαγγελματίες. Δεν έπαιξαν όμως το Two More Years. :( Φυσικά και δεν κάθισα στο dj set του Mahoney. Εργάσιμη μέρα η επόμενη, γαρ! Άντε και του χρόνου με καλύτερο ήχο! Α, και μια ακόμα παρατήρηση: ΠΕΝΤΕ ΕΥΡΩ Η ΜΠΥΡΑ;;;;;;;;;;;; Πάμε καλά;
  • p.s. νομίζω ότι τον τελευταίο καιρό γκρινιάζω πολύ για τα live, αλλά θεωρώ ότι δεν έχω δει και κάτι που να αξίζει τελευταία (είπαμε εξαιρούνται οι Silversun Pickus και οι God is an Astronaut). Είχα αρχίσει να αισθάνομαι σαν τον Waldorf (ή τον Statler δεν έχει σημασία) που κάθεται πίσω πίσω στις συναυλίες ή στον εξώστη του Gagarin για γκρινιάζει. Ένας φίλος με διαβεβαίωσε ότι μάλλον φταίει το γεγονός ότι ειδικά τους τελευταίους μήνες δεν έχουμε χάσει σχεδόν καμία συναυλία... μάλλον ήρθε ο καιρός για ένα διάλειμμα. Διακοπές ρε παιδί μου, χωρίς συναυλίες. Άντε ακόμα μία, Mercury Rev στις 22 Ιουλίου. Και μετά υπόσχομαι στον εαυτό μου να μην πάω σε live για κανα δίμηνο... ναι, καλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: