12.9.09

Σεπτέμβριος σημαίνει τα κεφάλια μέσα...

  • Και καλά, γιατί είναι ήδη μέσα (σχεδόν) Σεπτέμβρη κι εγώ αδυνατώ να μαζέψω τα μυαλά μου. Δεν μπορώ να κάνω ούτε έναν υποτυπώδη προγραμματισμό του τί κείμενα έχω να γράψω και πότε πρέπει να παραδώσω. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να κάθομαι στον καναπέ και να κοιτάω αυτήν την ευλογημένη βροχή που πέφτει από χθες το απόγευμα, να κοιτάω σαν χάνος την οθόνη του υπολογιστή και τις 5 λέξεις που έχω κατορθώσει (με πολύ κόπο) να γράψω και να ακούω τα acoustic sessions των Rural Alberta Advantage και The Traditionist που έχω κατεβάσει από το Daytrotter.com.
  • Κάτι είναι κι αυτό, αν υπολογίσεις ότι μέσα στην ραθυμία μου (καλοκαιρινό κουσούρι που επιμένει να μένει μαζί μου από τις αρχές Αυγούστου) μπαίνω στη διαδικασία να δω τι παίζει γενικώς... Το Daytrotter το βρήκα σε κάποια άσχετη φάση κι από τότε έγινε σταθερό bookmark. Δεν έχει να σου δώσει κάτι καινούργιο, δεν υποστηρίζει ότι σου παρέχει άμεσα κάτι που δεν ήξερες ότι υπήρχε. Δεν φωνάζει πως "πρώτοι εμείς παρουσιάζουμε τα ολοκαίνουργια κομμάτια του τάδε ή του δείνα". Σου δίνει όμως τη δυνατότητα να ακούσεις και να κατεβάσεις (legally that is) τις διασκευές, τα acoustic versions, που κάποιοι καλλιτέχνες ή συγκροτήματα κάνουν στα ίδια τους τα κομμάτια στα στούντιο του Daytrotter. Έχεις ακούσει Junior Boys unplugged; Χάνεις! Εγώ τώρα ακούω τον Joey Barro, x-The Antiques, νυν The Traditionist, που κυκλοφόρησε μέσα στο 09 το Season to Season. Μπες και κατέβασέ τα τρία κομμάτια που έχει ηχογραφήσει ειδικά για το Daytrotter και θα με θυμηθείς. Είναι το καλύτερο soundtrack για κάτι τέτοιες μέρες, με βροχή, που δεν θες να αφήσεις με τίποτα τον καναπέ σου, δεν θες να βγεις άλλο έξω για ποτά, θες να περάσεις όλη την ημέρα κοιτάζοντας το ταβάνι, με μια μεγάλη κούπα αχνιστό καφέ και τσιγάρα... Να λιώσεις... Και να σκέφτεσαι...
  • check this out:
  • http://www.myspace.com/thetraditionist
  • http://www.daytrotter.com/dt/the-traditionist-conclusions-are-just-hallucinations-concert/20030737-3738168.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: