21.9.09

Away from home: τουρίστας στη Θεσσαλονίκη part B

  • Το Reworks τελείωσε και άφησε πίσω του ένα χαμό από πατημένα πλαστικά ποτήρια μπύρας και λάσπης. Τι βροχή ήταν αυτή τρεις μέρες! Άκουσες όμως να ακυρώνεται τίποτα; Όχι. Όλα έγιναν κανονικά. Με μικρές (ενοχλητικές η αλήθεια) καθυστερήσεις και μερικές ακυρώσεις, που δεν είχαν όμως καμία σχέση με τον σκατόκαιρο στην πόλη. Την έχουν δει μάλλον λίγο Άγγλοι οι Θεσσαλονικείς και δεν τους ενοχλεί αν μισή ώρα πριν την έναρξη του φεστιβάλ βρέχει. Σταματάει η βροχή, βάζουν γαλότσες, παίρνουν τις σκούπες τους και καθαρίζουν την Βίλκα για να ξεκινήσει το soundcheck και να αρχίσει το φεστιβάλ! Μπράβο τους!
  • Τι μου άρεσε στο Reworks: α) ο χώρος. Η Βίλκα είναι κάτι σαν την Τεχνόπολη της Αθήνας για όποιον δεν το ξέρει που κάποτε φιλοξενούσε μπουζουκομάγαζα. Πολύ όμορφος χώρος και μαζεμένος. β) Είδα μερικές από τις πιο ωραίες συναυλίες που έχω δει - όπως π.χ. των Stereo MCs - και αυτό όχι γιατί οι MCs τα έσπασαν κανονικά πάνω στην σκηνή, αλλά επειδή το κοινό συμμετείχε και χόρευε σαν ηλεκτρισμένο. Συμμετέχει σε αυτό που βλέπει και αν το γουστάρει κιόλας το χειροκροτεί και με το παραπάνω. γ) Οκ το εισιτήριο ήταν λίγο τσουχτερό για τις δύο μέρες (έβγαινε ένα μπουγιουρντί της τάξης των 60 ευρώ) αλλά αν είσαι φαν των djιδων άξιζε τα λεφτά του. Είχε και δύο προβολές που ποτέ δεν κατάφερα τελικά να δω, γιατί λόγω βροχής πήγε όλο το πρόγραμμα πίσω και μεταξύ μας προτίμησα να δω Cayetano στο Atrium παρά να κλειστώ στο gallery για τις προβολές. Άντε και του χρόνου παιδιά!
  • Τι μου άρεσε στη Θεσσαλονίκη: που πιάνεις συζήτηση με όποιον βρεθεί δίπλα σου. Φαντάσου ότι γνώρισα τόσο κόσμο τρεις μέρες που ήμουν πάνω, παρά το γεγονός ότι συνήθως έχω την φάτσα του ανθρωποδιώκτη όταν είμαι κάπου μόνη μου. Η Δώρα είναι γαμώ τα παιδιά και έκανε και την προσωπική μου ξεναγό την Κυριακή που είχα άπειρες ώρες κωλοβαρέματος μέχρι το βράδυ που έφευγε το αεροπλάνο για Αθήνα. Την Εύα την είχα ψιλοπαρεξηγήσει στην αρχή, αλλά φάνηκε πολύ ντόμπρο παιδί τελικά, ενώ με τον Γιάννη βγήκαμε και γνωστοί!!! Το λιμάνι της πόλης το λατρεύω και τα στενά της Συγγρού και της Βαλαωρίτου. Τον "Θερμαϊκό" που δύο μέρες τίμησα και με το παραπάνω (τέλειο καφέ) έμαθα ότι θα τον κλείσουν. Ο "Έλβις" που ήθελα να πάω έχει ήδη κλείσει...
  • Μετράω ήδη μέρες για να ξανανέβω. Κι αυτή τη φορά θα έχω και πολύ περισσότερα πράγματα να κάνω και να δω και δεν θα είμαι και μόνη μου...
  • EDIT: εκ των υστέρων και μιλώντας με κάποιους που έζησαν από μέσα την όλη φάση του Reworks, έμαθα ότι τα πράγματα δεν ήταν τόσο ρόδινα όσο φάνηκαν σε μας που ήμασταν στην απ'έξω. Η βροχή όντως οδήγησε σε καθυστερήσεις εις βάρος περισσότερο των ελληνικών ονομάτων, τα οποία ούτε soundcheck δεν κατάφεραν να κάνουν, ενώ υπήρχαν θέματα και με πληρωμές, που ποτέ δεν δόθηκαν χάριν της νοοτροπίας που επικρατεί παντού στην Ελλάδα του τύπου "σου δίνω το ελεύθερο να παίξεις και να σε γνωρίσει ο κόσμος, δεν φαντάζομαι να θες να πληρωθείς κιόλας". Αν ισχύει όντως κάτι τέτοιο, τότε είμαστε εντελώς για τα μπάζα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: