5.11.10

Θα ήθελα...

...να έμενα στο κέντρο, εκεί μένουν οι περισσότεροι φίλοι μου. Θα ήθελα να μένω στο Σύνταγμα. Αλλωστε, εκεί έχω περάσει πολλές ώρες από τη ζωή μου. Όχι τώρα, που είναι in, λόγω της Πλατείας Καρύτση και της Πραξιτέλους των στοών της Λέκκα, αλλά στη Λέκκα είναι το μαγαζί του μπαμπά μου. Μεγάλωσα λοιπόν μαζί με την αδερφή μου στο στενάκι της Περικλέους εκεί που όλοι τώρα το ξέρετε γιατί άνοιξε το περίπτερο με τα αστεράκια στο πεζοδρόμιο. Εγώ ήξερα τον Νίκο που το είχε κάτι αιώνες πριν, και δίπλα είναι το καθαριστήριο του κ. Βασίλη και παραδίπλα ο κορνιζάς που έχει κάνει όλες τις κορνίζες στο σπίτι των γονιών μου... Εκεί λοιπόν θα ήθελα να μένω.

Με προϋποθέσεις όμως...

Θα ήθελα η Αθήνα να ήταν καθαρή, όχι όπως τώρα, μέσα στην βρώμα. Όποτε κατεβάζω το σκυλί μου στο κέντρο, από άσπρη που είναι γυρνάει μαύρη...
Θα ήθελα η Αθήνα να είχε έναν δήμαρχο που ενδιαφέρεται για την πόλη του.
Θα ήθελα να μπορώ να βγω βράδυ, αργά, μια βόλτα, μια καθημερινή, όχι σαββατοκύριακα που έχει κόσμο και να αισθάνομαι ασφαλής...

Ξέρω από πρώτο χέρι ότι ο κόσμος που ζει στο κέντρο την αγαπάει την Αθήνα του. Ξέρω επίσης ότι πολλοί είναι αγανακτισμένοι με το τί συμβαίνει εκεί. Ξέρω ακόμα περισσότερους που μαζί με άλλους πολλούς τα Σαββατοκύριακα κατεβαίνουν με λουλούδια και σακούλες και γάντια και μια διάθεση ΝΑ! και καθαρίζουν παρατημένα από τον δήμο οικόπεδα και τα φυτεύουν, γιατί ξέρουν ότι αν δεν ενδιαφερθούν αυτοί, δυστυχώς κανείς άλλος δεν θα ενδιαφερθεί...

Πριν λίγο έλαβα ένα αγανακτισμένο mail από μια φίλη που μένει στο κέντρο. Που έχει μεγαλώσει στο κέντρο, δεν είναι new kid on the block. Αγανακτισμένη από την αδιαφορία των δημάρχων, δημοτικών Αρχών, δημοτικών υπαλλήλων, μου έστειλε τις παρακάτω φωτογραφίες, που είναι τραβηγμένες στην στάση του Μετρό Φιξ, στο περίπτερο του νυν και ελπίζω ποτέ ξανά δημάρχου της Αθήνας, Νικήτα Κακλαμάνη. Το περίπτερό του είναι ο καθρεύτης της μακράς θητείας του στον δήμο. Δείχνει ακριβώς τι έχει κάνει: ένα μεγάλο ΤΙΠΟΤΑ και ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ σκουπιδαριό!!! Εύγε κύριε Κακλαμάνη....


Η φωτογραφίες έχουν τραβηχτεί από τη φίλη μου που μετά από ένα μίνι και άκαρπο διάλογο με τους υπαλλήλους του δήμου που άφησαν μπροστά στο περίπτερο του Κακλαμάνη καινούργιες ντάνες με φυλλάδια προεκλογικού περιεχομένου, χωρίς να ενδιαφερθούν να μαζέψουν όσα είχαν πετάξει κάτω. Στην "απειλή" της ότι θα γύριζε πίσω με φωτογραφική μηχανή, της απάντησαν "ΔΕΝ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ, ΚΑΝΕ Ο,ΤΙ ΘΕΣ". Και φυσικά γύρισε με τη μηχανή της και καλά έκανε! Αυτοί είχαν φύγει, ο κακός χαμός όμως είχε μείνει...

Δυστυχώς, δεν ψηφίζω στην Α' Αθηνών, θα ήθελα όμως...





16 σχόλια:

Emmanouela είπε...

Αααχ, Ζωή μου! Κι εγώ που ψηφίζω στην Α' Αθηνών, δεν πρόκειται να πάω! Δεν μπορώ να βάλω το χέρι μου σε καμία ψήφο! Σε κανέναν! Σιχαμένοι όλοι τους! Ματαιόδοξοι και αλαζόνες! Έχεις δίκιο για την Αθήνα μας! Βαρέθηκα κι εγώ να είμαι μόνο ένας επισκέπτης στο κέντρο, αραιά και πού! Θα ήθελα να το ζω καθημερινά, αλλά κάτω υπό καλύτερες συνθήκες! Οι περισσότερες γειτονιές της είναι απλησίαστες! Την έκαναν σαν τα μούτρα τους! Ποιο μαγαζί έχει ο μπαμπάς σου, αν επιτρέπεται?

zoe.k. είπε...

Τρελή είσαι;;; Εννοείται πως θα πας να ψηφίσεις, για να μην ξαναβγεί ο άθλιος! Ο τύπος έχει καταστρέψει την πόλη...

zoe.k. είπε...

Ο μπαμπάς μου ειχε το μαγαζί στην Περικλέους, με κουτιά. Τώρα μετακόμισε σε μια στοά της Λέκκα, σε αυτή που είναι το Huge!

Ανώνυμος είπε...

Σε παρακαλώ...δεν ψηφίζω δήμο Αθηναίων...αλλά είμαι σχεδόν καθημερινά εκεί...έχω σκοπό να φύγω απο την Ελλάδα κάποια στιγμή και να πάω κάπου βόρεια όπου εκεί η λέξη σεβασμός στην πόλη είναι αυτονόητη.Παρ ολα αυτά στον δήμο μου θα ψηφίσω..δεν ψηφίζω ποτέ σε εθνικές εκλογές. δεν με εκπροσωπεί κανένας...αλλά ο δήμος είναι κάτι πιο άμεσο και ξεφευγει απο τα χρώματα μπλέ πράσινο κόκκινο. Η αθήνα βρίσκεται αυτή την στιγμή στην πιο κρίσιμη καμπή της...η την βοηθάμε -με την ψήφο μας-να αποκτήσει την αίγλη που της αρμόζει, η την οδηγούμε ακόμα πιο κάτω...Πήγαινε να ψηφίσεις..(ο/η emmanouela)...Δεν ξέρω αν ο Καμίνης είναι καλός....σίγουρα όμως ο νυν πρέπει να γίνει τέως...

Velveteen είπε...

Λοιπόν, επειδή κι εγώ μένω στο Δήμο Αθηναίων, ψιλο-κεντρικά, έχω να σου τα εξής, Ζωίτσα μου. Είναι άθλιοι. Δεν ενδιαφέρεται κανείς για τίποτα. Από τις 8 η ώρα το βράδυ κάνουν πιάτσα πουτάνες και κανείς δεν δίνει δεκάρα. Στην Πειραιώς που κατεβαίνω για να πάρω το επίδομα ανεργίας (γιατί προνοητικά η Κυψέλη από την δική μου γωνία και κάτω ανήκει σε εκείνον τον ΟΑΕΔ μαζί με τα Πετράλωνα...) περνάω κάθε φορά τέτοια σύγχυση που πλέον αναγκάζομαι κατεβαίνω με αυτοκίνητο για να αποφύγω όλους αυτούς που σου μιλάνε/ζητάνε πράγματα. Εκεί, πριν 2 εβδομάδες είδα να πουλάνε ναρκωτικά μπροστά μου, άσπρα σακουλάκια και 100 μετρα πιο πάνω οι μπάτσοι έγραφαν έναν φουκαρά για κρανος. Αν τους πεις κάτι, σου λένε, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΤΟΛΗ. Το μόνο που διαφωνώ κάπως μαζί σου είναι αυτό που λες ότι θες να κυκλοφορείς βράδυ με ασφάλεια. Υπάρχουν ασφαλή σημεία, κεντρικοί δρόμοι, από την Ομόνοια και πέρα βέβαια. Γενικά το βράδυ δεν κυκλοφορείς με ασφάλεια πουθενά στην Ευρώπη, εμείς είμαστε ακόμα καλά. Αλλά μην ανησυχείς. Ούτως ή άλλως, θα το δεις, σε δύο χρόνια, το κέντρο θα είναι casa labico (σαν το απορρυπαντικό που πουλάει το Τζάμπο), και όλοι οι ταλαίπωροι θα στιβαχτούν στον Ασπρόπυργο και στα σχετικά μέρη, καταστρέφοντας τις ζωές των ανθρώπων εκεί. Και τότε ο τότε Δήμαρχος θα καρπωθεί και ότι καθάρισε το κέντρο από τη λέρα. Μακάρι βέβαια να εννοούσε τον εαυτό του. Το κέντρο πρέπει να καθαρίσει. Αλλά δεν αρκεί μια σκούπα. Χρειάζεται πολιτική. Όσο για αυτούς που τα κάνουν μόνοι τους, καλά κάνουν αλλά, θα μου επιτρέψεις να πω πως αυτή είναι δουλειά των ΑΧΡΗΣΤΩΝ που πληρώνονται μια περιουσία για να μας καταστρέφουν μέρα με τη μέρα.
ΟΥΦΦΦΦΦ. Τα είπα και ξαλάφρωσα.
Για πες τώρα, ποιο είναι το μαγαζί του μπαμπά σου; Με κουτιά;

Emmanouela είπε...

Ανώνυμε, είναι ολοφάνερο ότι είμαι ''Η''!!!! Κοίτα να δεις, στο περίπου δεν γίνεται δουλειά! Δηλαδή, τι πάει να πει δεν ξέρω τι είναι ο Καμίνης? Να τον ψηφίσω και μετά από μερικά χρόνια να τον έχουμε στην ίδια μοίρα με τον Κακλαμάνη? Δεν σου κρίβω ότι Κακλαμάνη ψήφισα όταν πρωτοβγήκε και είδες τώρα τι γίνεται! Δεν συμφωνώ με τη φυγή σου, αλλά σίγουρα σε άλλες χώρες θα ζήσεις καλύτερα!

Emmanouela είπε...

Ζωή, δεν νομίζω ότι θα ξαναβγεί! Τον έχει σιχαθεί ο κόσμος! Το θέμα είναι ότι βγάζοντας από τη μέση αυτόν, δεν σώζεται η κατάσταση στην Αθήνα! Δεν έχω εμπιστοσύνη σε κανέναν πια!

Τι κουτιά έχει ο πατέρας σου? Κυτιοποιία δηλαδή? Πες το μου να τρελαθώ! Θέλω οπωσδήποτε να παίρνω μαζικά κουτιά για να συσκευάζω τα φαγητά μου και δεν ξέρω που μπορώ να βρω... Το huge είναι μαζί με το Capu??

zoe.k. είπε...

μία μία τις ερωτήσεις: καταρχήν συμφωνώ με την/τον ανώνυμο. Η αποχή ειδικά από τις δημοτικές εκλογές δεν βγάζει πουθενά. Κι εγώ θα πάω να ψηφίσω κανονικότατα στη Γλυφάδα κι ας μένω αλλού και δεν είμαι κομματικοποιημένη (προς θεού, καραγκιόζιδες είναι όλοι), αλλά θα ψηφίσω αυτόν που θεωρώ ότι θα κάνει την καλύτερη δουλειά. Αν δεν την κάνει στις επόμενες εκλογές θα τον μαυρίσω... Δεν ξέρω αν ο Καμίνης είναι καλύτερος ή αν θα βγει χειρότερος από τον Κακλαμάνη το θέμα είναι όπως λέει και η Velveteen ότι η κατάσταση έχει παραγίνει. Μιλάμε για "ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ που πληρώνονται μια περιουσία για να μας καταστρέφουν μέρα με τη μέρα". (πες τα χρυσόστομη!!!)

τώρα για το μαγαζί του μπαμπά μου (φαγωθήκατε, να το ήξερα μερικά χρόνια νωρίτερα και δεν θα το κλείναμε :p) ναι ήταν κυτιοποιία, ένα μικρό εργαστήριο. Τώρα έχει το μικρό εργαστήριο και παίρνει περιορισμένες δουλειές :)

Αλλά αν θέλετε κουτιά (τιμάω το σόι μου τώρα) στη στοά της Αμπάριζας είναι το μαγαζί του θείου μου. Με κουτιά. Αυτά!

Velveteen είπε...

Εγώ και ο αντρούλης είμαστε μεγάλοι κουτοlovers. Από τις πρώτες κουβέντες μας ήταν το μαγαζί με τα κουτιά στην Πραξιτέλους. Έχει καμία σχέση με τα δύο που λες?

Emmanouela είπε...

Αυτή την άποψη είχα τόσα χρόνια και δεν απείχα, αλλά είδα ότι ούτε η συμμετοχή μου βοήθησε! Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα είναι!

Λοιπόν, κανόνισε να πάμε μια μέρα στο θείο σου να δω κουτιά και αν τα βρούμε να παραγγέλνω από εκείνον, γιατί θα χρειαστώ πολλά μάλλον!
Σε φιλώ!

zoe.k. είπε...

Όχι, η αμπάριζα ειναι στη Λέκκα. Το μαγαζί του θείου, είναι μέσα στην στοά που είναι η Αμπάριζα. Λέκκα 14 αν δεν κάνω λάθος. Για να καταλάβεις, αν πάρεις την Λέκκα όλο ευθεία, σκας στην αρχή της Πραξιτέλους, οπότε είσαι κοντα! :)

Ανώνυμος είπε...

http://www.lifo.gr/mag/features/2380


χανόμαστε αν βγεί ο ίδιος...

zoe.k. είπε...

To διάβασα χθες... Αληθινό...

Natalia είπε...

ζωη!λατρευω το Blog σου_ολες τις ιδεες για τις οποιες μας γραφεις!
μακαρι να μαυρισουν ολοι οι αθηναιοι τον ακακλαμανη γιατι ειναι ανεπαρκης+επικινδυνος...[+αχρηστος οπως λες]
keep up the great posts @ur blog!
xx
Natalia

zoe.k. είπε...

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ναταλία!
Ελπίζω να συνεχίσεις να διαβάζεις!

λού είπε...

toso xarti tzampa...