15.1.10

I have a thing for bearded bands


  • Κι όπως λέει και μια ψυχή "την βρίσκω με τους μουσάτους". Τι να πω ρε παιδί μου, έχω όντως θέμα με κάτι "άπλυτους", μουσάτους τύπους αλά Devendra Banhart. Μου αρέσει ας πούμε ο William Fitzsimmons ή οι Edward Sharp and the Magnetic Zeros. Την βρίσκω με την folk.
  • Η τελευταία "ανακάλυψη" λέγεται Portugal. The man. Εκ του Όρεγκον ορμόμενη, η μπάντα των John Baldwin Gourley, Jason Wade Sechrist, Ryan Neighbors και Zachary Scott Carothers δημιουργήθηκε το 2004 και έχει στο ενεργητικό της ήδη πέντε άλμπουμ. Μέσα στην άνοιξη του '10 θα κυκλοφορήσουν και το έκτο τους! Να 'ναι καλά τα παιδιά. 
  • Indie, με άφθονες δόσεις folk, soul και blues. Το πιο πρόσφατο πόνημά τους λέγεται The Satanic Satanist και κυκλοφόρησε από το δικό τους label Approaching AIRballoons, sublabel της Equal Vision Records. Mέχρι να δημιουργήσουν το δικό τους label ήταν στην Fearless Records.
  •  To The Satanic Satanist συνοδεύτηκε από το Τhe Majestic Majesty (διακρίνω έλλειψη φανταστίας στους τίτλους ή είναι ιδέα μου;) το οποίο περιέχει όλα τα κομμάτια του The Satanic Satanist σε ακουστική μορφή. Όλα εκτός από το "Let You Down."
  • Πάρε μια γεύση εδώ περί τίνος πρόκειται. Εγώ πάντως τους αγάπησα. 
  • Δες μετά κι αυτό:

2 σχόλια:

Unknown είπε...

daytrotter must be your favorite website!

zoe.k. είπε...

Εννοείται!
Αν και μερικές φορές του φοράω κέρατο με το rcrdlbl.com!