23.12.09

Edward Sharpe and the Magnetic Zeros


  • Tελικά ένα από χειρότερα πράγματα που μπορεί να πάθει κάποιος είναι να χάσει (έστω και προσωρινά) την ακοή του. Έχω ωτίτιδα. Γαμώτο. Έχω ωτίτιδα κι έχουν βουλώσει τα αυτιά μου. Και τα δύο. Ακούω λες κι έχω καλύψει τα αυτιά μου με ear muffs. Και το χειρότερο - χειρότερο από όλα είναι ότι βρήκα να το πάθω τώρα! Τώρα που ανακάλυψα τους Edward Sharpe & The Mangetic Zeros. Δεν ξέρω πώς. Δεν θυμάμαι ακριβώς που τους βρήκα. Είναι και αυτά τα κωλόχαπα, τα αντιισταμινικά, που εκτός του ότι μου φέρνουν υπνηλία, μου προκαλούν και μερική αμνησία. Ποιά είμαι; :p 
  • Τέλως πάντων... Edward Sharpe & The Mangetic Zeros: η μπάντα του Alex Ebert (τραγουδιστή των Ima Robot) και αποτελείται από τους Jade Castrinos, Nico Aglietti, Christian Letts, Stewart Cole, Tay Strathairn, Aaron Older, Josh Collazo, Orpheo McCord και Nora Kirkpatrick. Το ντεμπούτο άλμπουμ τους Up from Below κυκλοφόρησε το καλοκαίρι, και μαλακία μου τώρα που το σκέφτομαι που δεν το συμπεριέλαβα στις λίστες μου... Να, για αυτό δεν θέλω να κάνω λίστες! Ο Edward Sharpe είναι ο φανταστικός φίλος του Alex Ebert, ο οποίος (Ebert), αφού χώρισε με την γκόμενά του και μπήκε στους Aνώνυμους Aλκοολικούς, απόφάσισε να δημιουργήσει τη συγκεκριμένη περσόνα. Σύμφωνα με τον Ebert, ο Sharpe ήρθε στη γη για να σώσει την ανθρωπότητα, αλλά τις περισσότερες φορές αντί να σώζει τους ανθρώπους αποσπάται η προσοχή του από τα γκομενάκια που κυκλοφορούν γύρω του, τα οποία και συνεχώς ερωτεύεται! Σωτήρας my ass! Δεν με νοιάζει μεταξύ μας αν ο τύπος θα σώσει την ανθρωπότητα, γιατί και να κάνει κάτι εγώ είμαι σίγουρη πως δεν θα τον ακούσω... 
  • Tην τελευταία μία ώρα όμως ακούω (όσο μπορώ) τον δίσκο του. Άκου τον κι εσύ. Αν είσαι φαν της indie, folk, psychedel(α) pop/rock!
  • Α, και για πρώτο κομμάτι άκου αυτό... 

Δεν υπάρχουν σχόλια: