20.11.09

Melody

  • My one and only thrill τιτλοφορείται το δεύτερο άλμπουμ της Melody Gardot, μιας Αμερικανίδας τραγουδοποιού, που παρά την τραγική της ιστορία (ατύχημα με το ποδήλατό της της στέρισε για κάποια μεγάλη περίοδο της ζωής της την επικοινωνία - κυριολεκτικά - με τον έξω κόσμο. Κάτι σαν φυτό, που λέει και η ίδια) κατάφερε να ξεφύγει και να θεραπευτεί γράφοντας μουσική. Πριν το ατύχημα η Gardot έπαιζε στο πιάνο Duke Ellington οπότε ο δρόμος που διάλεξε για τη μουσική που θα γράψει φυσικά ήταν jazz/blues.
  • Το CD της το έλαβα χθες. Μετά από αμέτρητα mail του τύπου "άκουσέ το", εκατοντάδες αποκόμματα εφημερίδων και περιοδικών σαν attachments στα mail για την πορεία της και δισεκατομμύρια reminders, μπήκα χθες στο αυτοκίνητο φεύγοντας από τη δουλεία (με τα νεύρα στο ταβάνι) και έβαλα το My one and only thrill να παίζει... Και ξαφνικά η διαδρομή Αμπελόκηποι - Βριλήσσια μου φάνηκε ένα τίποτα. Παραθυρα κλειστά, volume στο full και αυτή η μουσική... Λίγα CD με έχουν εκπλήξει ευχάριστα μέσα σε αυτόν τον χρόνο. Αυτό είναι ένα. Είναι γνωστό και από προηγούμενο post ότι έχω ένα θεματάκι με την jazz και τα blues. Η αλήθεια είναι ότι δεν τα γνωρίζω όσο θα έπρεπε, αλλά είμαι διατεθημένη να μάθω. Στο συγκεκριμένο θέμα είμαι σαν τα μωρά, που απορροφούν την γνώση σαν σφουγγάρια... Feed me λέμε! :D
  • Από τα πλέον αγαπημένα μου κομμάτια σε αυτό το άλμπουμ (της Gardot) είναι αυτό...
  • Bonus info: Και να φανταστείς ότι η τύπισσα εκτός του ότι έμεινε φυτό για λίγο, έχει φωτοευαισθησία (για αυτό και φοράει συνέχεια γυαλιά ηλίου) και πρόβλημα στην ακοή (tinnitus)...

Δεν υπάρχουν σχόλια: